Open trainingen
Score 8.9

Workshop Beurzen Strategie & Management

Ontdek hoe succesvolle bedrijven hun beursdeelname(s) inzetten om hun verkoop- en marketingdoelstellingen te behalen.

Bestemd voor: salesmanagers, communicatiemanagers en marketingmanagers.

Leer in één dag hoe je met jullie beursdeelname(s) meetbare resultaten en een snelle ROI behaald!

People
1-12 deelnemer(s)
Diploma
Open opleiding
Clock
8 uren
Language
Nederlands
Price Tag
€ 295,00 all in
Exclusief 21% BTW
Location
Utrecht
Schrijf je in

Wat levert een beursdeelname jullie nu eigenlijk echt op?

Stellen jullie jezelf deze vraag ook regelmatig? Voelt het als een uitdaging om heldere doelstellingen te formuleren en het behaalde resultaat van een beursdeelname daadwerkelijk te meten? Dit is een veelvoorkomend probleem waar veel organisaties mee worstelen, maar dat is eenvoudig op te lossen!

Tijdens deze unieke workshop gaan we samen aan de slag om de kern van jullie beursdeelname(s) bloot te leggen. We brengen in één dag helder in kaart wat een succesvolle beursdeelname écht inhoudt en hoe jullie beursdeelname(s) een grote bijdrage zullen gaan leveren aan jullie marketing- en omzetdoelstellingen!

Ontdek in één dag hoe jullie beursdeelnames niet alleen meetbare resultaten opleveren, maar ook concreet bijdragen aan jullie branding met een snelle ROI. Na deze workshop hebben jullie niet alleen de tools om jullie volgende beursdeelname(s) optimaal in te zetten, maar ook een helder beeld van hoe je meetbare en haalbare doelstellingen bepaalt.

Schrijf je in
Beursbezoekers op exposantenstand
35+
Jaar ervaring in beurzen
150+
Columns geschreven
2500+
Trainingen gegeven

Programma


Tijdens deze workshop behandeld de beursgoeroe en top keynote Mike Stern alle belangrijke zaken voor een succesvolle en meetbare beursdeelname, waaronder:
Check Mark
Meetbaar maken van doelstellingen aan de hand van een ROI-scan
Check Mark
Ontwikkeling van een strategie op de beursvloer en de standbemanning op scherp zetten met de juiste kennis en vaardigheden
Check Mark
Follow-up strategie, tools en de inzet van AI
Check Mark
De rol van jullie verkoopteam en standbemanning
Check Mark
Ontwikkelen van jouw persoonlijke stappenplan en evaluatiemodellen
Met behulp van deze workshop onderdelen ben je in staat om op voorhand jullie doelstellingen meetbaar te bepalen en meer dan 25% van jullie verkoopdoelstellingen uit een beursdeelname te halen!
Standbemanning in gesprek met exposanten

Data & tijden

Alle workshops zijn van 09.00 uur tot 16.30 uur (2 dagdelen/ 1 dag, per aangegeven datum)

  • 19 november   (Utrecht)

  • 28 november   (Utrecht)

  • 10 december   (Utrecht)

  • 21 januari   (Utrecht)

  • 13 februari   (Utrecht)

  • 20 maart   (Utrecht)

Tarief 295,- (excl.21% BTW). Bij meerdere deelnemers geldt een groepskorting van 10%.  

Tijdens deze workshop ontvang je: 
Check Mark
Een persoonlijke ROI-scan; 
Check Mark
Een stappenplan;
Check Mark
Een certificaat Strategisch Beurzen Management (SBM); 
Check Mark
Koffie, thee, dranken en een verzorgde lunch.