ROI-scan B2B

Vul hier de continue en daadwerkelijke standbezetting tijdens de beurs in. M.a.w. hoeveel standbemanningsleden staan in totaal full-time op de stand.
Vul hier de totale directe kosten van de beurs in, zoals standbouw, deelname beurs, hotel en
reiskosten, marketing en promotie. Dit betreft één beursdeelname.
Wat zijn de gemiddelde kosten per lead als het gaat om andere verkoopkanalen.
Vul hier de hoogte van het orderbedrag in wat gemiddeld bij de eerste order van een nieuwe
klant wordt behaald.
Aantal kwalitatieve LEads
@[Uren]
Kosten per lead
Reguliere Kosten per lead
Conversie binnen 12 maanden
Volgende stap

Bedankt voor het invullen van onze ROI-scan. De gegevens die
hieruit naar voren zijn gekomen komen, zijn gekoppeld aan verschillende kengetallen en variabelen. Vul het onderstaande formulier in om meer inzicht te krijgen in jullie specifieke situatie, kansen en wensen. Dan lichten we uitkomst van jullie ROI berekening graag kosteloos en vrijblijvend toe.

Bedankt!

We nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Ooops! Something went wrong while submitting the form.