Learn in one day how you can achieve measurable results and a quick ROI with your participation in exhibition(s)!
Do you also ask yourself this question regularly? Does it feel like a challenge to formulate clear objectives and actually measure the results achieved by participating in the trade fair? This is a common problem that many organizations struggle with, but it's easy to fix!
Tijdens deze unieke workshop gaan we samen aan de slag om de kern van jullie beursdeelname(s) bloot te leggen. We brengen in één dag helder in kaart wat een succesvolle beursdeelname écht inhoudt en hoe jullie beursdeelname(s) een grote bijdrage zullen gaan leveren aan jullie marketing- en omzetdoelstellingen!
Ontdek in één dag hoe jullie beursdeelnames niet alleen meetbare resultaten opleveren, maar ook concreet bijdragen aan jullie branding met een snelle ROI. Na deze workshop hebben jullie niet alleen de tools om jullie volgende beursdeelname(s) optimaal in te zetten, maar ook een helder beeld van hoe je meetbare en haalbare doelstellingen bepaalt.
All workshops are from 9 a.m. to 4.30 p.m. (2 half-days/ 1 day, per specified date)
November 19 (Utrecht)
28 november (Utrecht)
10 december (Utrecht)
21 januari (Utrecht)
13 februari (Utrecht)
20 maart (Utrecht)
Rate 295, - (excl. 21% VAT). A group discount of 10% applies to multiple participants.