Open training courses
Score 8.5

Workshop, trade shows, strategy & management

Learn how successful companies are using their trade show participation(s) to achieve their sales and marketing goals

Bestemd voor: marketingmanagers, productmanagers en eventmanagers
Clock
8 hours
Language
Dutch
Price Tag
€295,00 all in
Location
Online via Teams
Calendar
14 januari 2025
10:00 - 11:00 uur
Sign up

What does participating in the trade show really give you?

Do you also ask yourself this question regularly? Does it feel like a challenge to formulate clear objectives and actually measure the results achieved by participating in the trade fair? This is a common problem that many organizations struggle with, but it's easy to fix!

Ontdek tijdens deze deep dive sessie hoe je AI kunt inzetten om het bereik zowel voor, tijdens als na een beursdeelname te optimaliseren. Daarnaast leer je hoe je kosten kunt besparen en de follow-up direct vanaf de beursstand kunt inzetten. Door AI te gebruiken voor een volledig geautomatiseerde lead nurturing neemt de werkdruk tijdens de follow-up af en worden de resultaten snel transparant!

Sign up

Program


Tijdens deze unieke deep dive sessie gaan we samen aan de slag om te ontdekken welke AI tools er zijn en hoe je deze rondom een beursdeelname of event kunt inzetten en leer je:
Check Mark
Making goals measurable by means of an ROI scan
Check Mark
Development of a strategy on the show floor and alert the stand crew with the right knowledge and skills
Check Mark
Follow-up strategy, tools and the use of AI
With the help of these workshop components, you will be able to measurably determine your goals in advance and achieve more than 25% of your sales goals from participating in the exhibition!
Schrijf je nu gratis in

Inschrijven

Bedankt voor je aanmelding!

Je ontvangt zo snel mogelijk je deelname bevestiging en de deelname link

Ooops! Something went wrong while submitting the form.